понеділок, 23 березня 2015 р.

Життя людське… Життя…Життя моє…
Так схоже на калину за віконцем…
Суцвіттям білим грає-виграє,
 І гілочками тягнеться до сонця.

Життя моє, як чистий лист паперу,
Що напишу я на листочку цім?
Чи зможу я залишити слідочок
На тім широкім шляхові людськім?

Хотілося б так жити, щоб не тліти,
А дарувати радість і тепло.
Хотілося б так жити, щоб горіти,
Щоб людям поруч затишно було.

Хотілося б пройти світ добротою,
Бо лиш вона спасіння всім дає,
Щоб завжди залишатися собою,
І не зганьбити щоб імя своє.

Так хочеться не знати лицемірства,
А лише щирість бачити в очах.
Щоб в людях не було надмірства
До тих, хто по-інакшому торує шлях.

Щоб не було блюзнірства і насильства
Ні в думках, ані вчинках, ні в словах.
Щоб лиш любов, а не презирство
Читалася у трепетних вустах.

Щоб ми були терплячі і терпимі
Один до одного, бо так хотів би Бог.
Щоб душі були чистими, любили,
Не знали ані горя, ні тривог…

Щоб доля завш приводила мене
До материнського порога.
Де б перед цим я не була,
Куди б не завела дорога.

Щоб мала сили принести
Для інших щастя, хай і небагато.
Щоб не залишились борги
І їх було б кому віддати.

Щоб, коли прийде час зими –
Не соромно дивитись в очі...
І журавлиними крильми
Прошелестіти в темінь ночі…

Та все ж залишити свій слід
На тій землі, де народилась,
Де за віконцем в білий світ
Калини гілочка схилилась...

Немає коментарів:

Дописати коментар