понеділок, 23 березня 2015 р.

Чому так гірко і чому так зимно?..
Неначе сон… А я ж не сплю…
Блідими пальцями, немов чужими,
Я прагну витерти сльозу…

Та все ж перлинка покотилась,
Мов очі випила ясні…
Чи що було?... Чи все наснилось
В тяжкому маренні мені?..

Я хочу крикнуть, та не можу…
Неначе сил не вистача…
А лише біль я множу, множу…
Ну як від болю не кричать?..

Душа, мов чаша, в яку трунок
Налив хтось згаряче мені…
І той останній поцілунок
Лежить, немов тягар, на дні…

Любов… Кохання… Що за муки?..
Мелодії сумні й ясні.
Й твої обійми й ніжні руки…
Вони були?.. Чи це у сні?..

Збудись, проснись, відкрий же очі!
Прошу, повір, цей сон мине…
Світанок змінить темінь ночі,
І сонце вигляне ясне.

І сльози душу відігріють,
Омиють зранені серця.
І щастя прийде, будуть мрії
Бентежить юних без кінця.

Бо все так просто, що аж лячно:
Для чого ж муки пережить?..
Щоб ми почули, як прекрасно
Кохання музика бринить…

Немає коментарів:

Дописати коментар